Nova igra ekipe Enigmarium® na Ljubljanskem gradu!
Na Ljubljanskem gradu vas naprej čaka povsem nova pustolovščina z imenom GRAJSKI POBEG, ki jo je zasnovala in izvedla ekipa Enigmarium®.
Tokrat vas čaka nekaj prav posebnega – povsem sveža, nova, inovativna pustolovska igra z elementi “escape room” iger in ne “klasična” soba pobega, kjer boste ob reševanju raznolikih preizkušenj odkrivali resnično mestno zgodovino ter legende, spoznavali skrivne grajske kotičke, se ob tem nadvse zabavali in morda uspeli celo obuditi zmaja.
Da, prav tistega zmaja, varuha mesta, ki se je po spopadu z vitezom Jurijem udrl v zemljo in nihče ni več slišal zanj. Vse do danes …
Med obnavljanjem gradu se je namreč nenadoma odprlo globoko brezno. Iz njega se je občasno pokadilo. Ugledni raziskovalci z vsega sveta so na kraj dogodka pripeljali najsodobnejše aparature in le-te so zaznale šibek utrip življenja. Se morda na dnu brezna skriva zmaj?
A le kdo bi ga lahko oživil?
Nalogi je lahko kos le najplemenitejši, najiznajdljivejši, najpoštenejši, najpogumnejši in najbolj predani vitez. Ste morda prav vi tisti, ki boste dokazali, da ste dovolj pogumni in da v vaših žilah teče plemenita kri?
A pozor: časa imate le eno uro!
Domiselna inovacija s področja igrifikacije turističnih doživetij, ki jo je vsebinsko osmislil Enigmarium®, se začne in konča v Info centru na Ljubljanskem gradu. Ekipo sestavljajo od dva do štirje igralci, ki morajo najpozneje v eni uri v različnih prostorih znotraj grajskega obzidja s pomočjo igralnega načrta in posebnega medaljona rešiti viteške izzive in se prebiti do raziskovalnega tabora, kjer jih čaka zadnja, najpomembnejša naloga: oživiti zmaja.
Vstopnice za igro lahko kupite na Ljubljanskem gradu. Cena vstopnice, ki vključuje tudi grajsko vstopnico je 10 EUR/osebo, oziroma 12 EUR/osebo z vključeno povratno vozovnico za vzpenjačo. V Grajskem pobegu se lahko preizkušate vse dni v letu v času odprtja gradu do dve uri pred zaprtjem, na vsakih deset minut do zasedbe prostih mest.
Usoda zmaja je v vaših rokah!
Ena ura, ena ekipa, en cilj: oživiti zmaja!